ביקרתי באיקאה ולא קניתי כלום

23.8.15

איזה כיף שיש חופשה! אפשר לעשות המון דברים מגניבים כמו התקנת גופי תאורה, תיקונים וקלקולים, וגם לטייל עם טפסים מהכא להתם. היום היה לי יום חופש נפלא מן הסוג הזה, בו מצאתי את עצמי נוסעת לנצרת בשש בבוקר. אך לפתע! התפנה לי זמן בין רשות מקרקעי ישראל לבין מתקין הכיריים (הם לא רצו לחתום לי אז כל שאר טופס הטיולים התבטל) והחלטתי להקדיש אותו לאיקאה בקרית אתא.

נתחיל עם השורה התחתונה: באמת לא קניתי כלום.

יצא ככה שממש חטפתי סחרחורת מרוב הזבל המקושט שהוצג שם בעיצוב מופלא ובמחירים סופר סבירים, ובעודי משוטטת ומלטפת כל מיני דברים, הגיע לפתע הזמן לטוס אל מתקין הכיריים. אז טסתי והשארתי את כל אוצרות איקאה לקרייתים.

חשבתי לי בהיגיון שאם אתגעגע למשהו תמיד אוכל לחזור לשם, ובמחשבה נבונה זו חסכתי לי אשכרה הון עתק.

אז בעזרתכם האדיבה החלטתי לעשות לי סדר בראש ולבחון מקרוב את כל הדברים שליטפתי היום, אולי יתעוררו בי הגעגועים.

  1. דבר ראשון ראוי לציון שאני לגמרי מתגעגעת אליו כבר עכשיו: טרויקה – שלישיית מספריים בתשעה שקלים (כנראה אין לזה שום קשר לבנייה):

מספריים טרויקה

מק"ט: 20082293. המוצר ניתן לאיסוף במחלקת כלי בית.

2. VITTSJO – שני שולחנות צד ממתכת עם משטח זכוכית, במידות 50×50 ס"מ ו-90×45 ס"מ. הם עולים ביחד רק 295 שקלים וזה מכפר על כך שצבעם אינו שחור (ניתן להפריד אותם כמובן).

VITTSJO

מק"ט: 80303442. המוצר ניתן לאיסוף במחסן השירות העצמי בחנות במיקום-12E (בקרית אתא, כן?)

3. כוסות HANSYN, בחמישה שקלים ליחידה (!) (אין צורך להכביר על כך מלים)

HANSYN

מק"ט: 00258622. המוצר ניתן לאיסוף במחלקת כלי בית.

4. RONGLAN – מראה בקוטר 80 ס"מ עם מסגרת אלומיניום, מתאימה לחדרים לחים ועולה 495 שקלים כולל תפסני תלייה (נא להשוות את המחיר עם זה של מראה בקוטר 95 ס"מ עם מסגרת נחושת מ"חדרים", שאני מזילה עליה ריר מזה זמן מה ועולה 1,600 שקלים).

RONGLAN

מק"ט: 30288694, המוצר ניתן לאיסוף במחסן השירות העצמי בחנות במיקום-30K (קרית אתא, כן?)

5. STRANDMON – כורסא והדום במבחר של ארבעה צבעים. לא נלאה אתכם במק"טים או במקומות האיסוף – צריך לקרוא לנציג שירות בשביל זה. המחיר לכורסא הוא 1,395 ולהדום 395:

STRANDMON אפור כהה  STRANDMON הדום אפור כהה

STRANDMON אפור בהיר  STRANDMON הדום אפור בהיר

STRANDMON ירוק בהיר  STRANDMON הדום ירוק

STRANDMON צהוב  STRANDMON הדום צהוב

אור מאד מחבבת את הכורסא הזו ולי יש איתה שתי בעיות קלות: הריפוד נראה לי קצת סמרטוטי והוא גם לא ניתן להסרה (וגם: מה זה הכפתורים האלה?). נוכח זאת כמובן שנקנה אותה מתי שהוא אלא שאנחנו עוד לא סגורות על הצבע – אני מזהה כאן הזדמנות עבור הקוראים להצביע ולהשפיע!

6. FRIHETEN – ספה בגודל 230X91 ס"מ שגם נפתחת למיטה זוגית וגם יש לה מקומות איחסון (לא ברור לי בדיוק איפה אבל אני מאמינה להם).

חשבתי על הספה הזאת כתחליף למיטה בחדר האורחים / חדר העובד הזר, כי הגודל שלה ממש טוב, העומק אשכרה 91 ס"מ ויש לה מזרון אדיר ונוח בטירוף! (מדדתי אותה) ותכלס היא עולה 2,595 ש"ח שזה מחיר ממש דומה למיטת יחיד + מזרן, אלא שזו גם נפתחת.

מצד שני לא נעים לי לתת לבנאדם ספה בתור מיטה, אז אני עדיין שוקלת את זה. מה דעתכם?

FRIHETEN

מק"ט: 40301459, ובשביל לקנות את הספה הזאת צריך לדבר עם נציג מכירות. היא אגב מגיעה בעוד צבעים שאין לי כל עניין בהם.

חוץ מזה בדקתי כל מיני פתרונות איחסון, ארונות קיר ומדפים אבל עבר עלי יום ממש חם, רובו בלי מזגן, ואין לי כוח לחפור לכם על זה כרגע אז נסתפק בזאת.
בסוף השבוע יש לי תוכנית להעלות פוסט תאורה מסכם ובו סיפורים מסמרי שיער, צפו לדרמה!
26.8.15
2 תגובות

להשאיר תגובה

